Reply
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Reply

Refund For Membership Plan Renewal Charges

bstojadinovic
Moderator
Bojan S Moderator Member Since: Mar 9, 2018
101 of 159

Hi Alex,

 

We'll have one of our agents reach out to you via a support ticket to assist you with your request. 

 

Thank you for reaching out to us. 

~ Bojan
Upwork
tinker_bell3
Moderator
Joanne Marie P Moderator Member Since: Nov 26, 2017
102 of 159

Hi Carl,

 

I checked your account, and it looks like one of our team members is already assisting you regarding this issue. The agent will update your ticket, providing further assistance. Thank you!

~ Joanne
Upwork
90794a92
Active Member
Kareem R Member Since: May 15, 2020
103 of 159

I got a response from Freelancer followed immediately by a refund **Edited for Community Guidelines**. The response stated that even though the case was closed in favor of them, they refunded the money as a courtesy.

djondinium
Moderator
Aleksandar D Moderator Member Since: Mar 23, 2019
104 of 159

Hi Kareem,

 

I checked your account but couldn't find any request for a refund. Are you referring to another account? If so, could you please send me a private message with the Upwork username or registered email address of the other account so that I can check and assist you further?

Thank you.

~ Aleksandar
Upwork
daa19522
Active Member
Rob O Member Since: Aug 10, 2020
105 of 159

Same thing happened to me. I did not sign up for Upwork Plus and it just charged my credit card. Illegal. I will pursue to secure a refund. 

 

g_vasilevski
Moderator
Goran V Moderator Member Since: Mar 24, 2017
106 of 159

Hi Rob,

 

I`m sorry about the inconvenience this had caused you. One of our team members will reach out to you via ticket as soon as possible and assist you further with your membership plan. Thank you.

~ Goran
Upwork
fe829c43
Active Member
David G Member Since: Sep 2, 2020
107 of 159

Hello,

 

the same issue happened to me yesterday, I got charged 49,99 and my account changed to upwork plus, even though I never signed up for it, nor do I need this membership. Please refund immediately!

 

David

andregutierrez22
Moderator
Andrea G Moderator Member Since: Jul 7, 2020
108 of 159

Hi David,

 

I'm sorry for any inconvenience this has caused you. One of our team members will reach out to you via support ticket to assist you.

 

Thanks!

~Andrea
Upwork
fbcdba5a
Active Member
Carl K Member Since: May 14, 2020
109 of 159
Can u tell us why this has taken so long?

c1230027
Active Member
Anika K Member Since: Feb 2, 2021
110 of 159
Need refund.
I never opted for that
I don’t want this
Please refund my amount.
TOP SOLUTION AUTHORS
TOP KUDOED MEMBERS