🐈
» Forums » Clients » Refund disappeared
Page options
3ed852fe
Community Member

Refund disappeared

Hi! I got 135$ refund from freelancer on my account. It was on my account's balance for a while. After, it just disapered. I didn't got it back to any of my cards. It just disapered. 

5 REPLIES 5
759e32fa
Moderator
Moderator

Hi Arsenii,

 

Thank you for reaching out to us. It looks like the refund was used to cover part of the invoice you received last 5th of February. The amount invoiced was $543.33 and a marketplace fee of $27.17, but if you check your outstanding balance, it's down to $428.75. 

 

You can check this on your Transaction History page


~ AJ
Upwork

Hi Annie, on my client account there's the refund from my previous order. If I want to hire someone again, is there any payment selection to that balance available on my transaction history instead paying with my card? 

Hi Mikhael,

 

Thank you for reaching out. Your balance will be used first before Upwork charges your billing method.


~ AJ
Upwork

thanks Annie for answering my question

arooj78
Community Member

Ops just wanna know how it feels. 
God forbid that it ever happens to me or anyone. Digital wallets can be a mess. 

Latest Articles
Upcoming Events
Jun 25
Crafting Your Compelling Story
Talent Toolbox English
Featured Topics
Learning Paths