Reply
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Reply

Financial transactions have been limited.

Highlighted
Active Member
Danil I Member Since: Jul 16, 2019
251 of 471

Financial transactions for my account have been limited. I never got any emails or any other information. What shall I do? Actually I've been away from upwork for some time but plan to get back. How can I restore it?

Highlighted
Moderator
Goran V Moderator Member Since: Mar 24, 2017
252 of 471

Hi Danil,


One of our team members will reach out to you via ticket as soon as possible and assist you further with your account. Thank you.


Untitled
Highlighted
Active Member
Alexei B Member Since: Jul 27, 2019
253 of 471

Hello. I got the message that financial transactions for my account have been limited. But I didn't get any email with additional information. Waht is the reason for such limitation and what should be done to solve it?

Highlighted
Moderator
Aleksandar D Moderator Member Since: Mar 23, 2019
254 of 471

Hi Alexei,

 

Thanks for reaching out to us. One of our team members will reach out to you directly via a support ticket to assist you further.

Thank you.

~ Aleksandar
Untitled
Highlighted
Active Member
Anton A Member Since: Jul 31, 2019
255 of 471

Hello Aleksandar, I have the same issue as Alexei had. Could you please help me to resolve it?

Thanks

 

UPD. No worries. Just resolved it myself Smiley Happy

Highlighted
Active Member
Goutam R Member Since: Apr 12, 2019
256 of 471

Financial transactions for ******************************* have been limited. Please check your email for additional information or contact customer support.

Highlighted
Moderator
Goran V Moderator Member Since: Mar 24, 2017
257 of 471

Hi Goutam,

 

I checked your account and can see that our team is waiting on your respond back on your ticket with number 26214947. Feel free to post any additional questions directly there and our team will assist you further. You can access your tickets on this Link, thank you.


Untitled
Highlighted
Active Member
Marc Jesus C Member Since: Aug 28, 2019
258 of 471

Could you please help me?

 

"Financial transactions for Marc Jesus Caabay (8151920) have been limited. Please check your email for additional information or contact customer support."

 

Thanks!

Highlighted
Moderator
Goran V Moderator Member Since: Mar 24, 2017
259 of 471

Hi Marc,

 

I checked your account and I can see that you have a ticket with our team. If you have any additional questions feel free to post them on your ticket with number 26248601. You can access your tickets on this Link, thank you.


Untitled
Highlighted
Active Member
Yuriy M Member Since: Aug 12, 2019
260 of 471

Could You please help me...

"Financial transactions for Yura Marchi (6522124) have been limited. Please check your email for additional information or contact customer support."

In notification I have next messages:


Your contract with **Edited for Community Guidelines**was reactivated.
Jun 30


Your contract **Edited for Community Guidelines**with **Edited for Community Guidelines** was temporarily suspended. You will be notified as soon as the problem is resolved.
Jun 14

 

What am I need doing?

Thank you

TOP SOLUTION AUTHORS
TOP KUDOED MEMBERS